F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

azam yang baru
Hari ini aku ingin memulakan azam baru, pada hari ini aku nak memulakan gaya idop yang baru firstly dengan style pemakanan aku , aku seorang yang suka ikot nafsu makan kalo waktu cuti je mesti ada je apa yang aku nampak kat atas meja makan tu aku bedal jer...mama aku pun tegur aku badan aku makin hari makin gemuk aku pun tension ar...so skunk aku siang je makan nasi tapi malam aku mkn nestum or makanan yg x banyak kolestrol coz aku taknak ar nanti orang cakap aku mcm "cinta kolestrol" alah cerita yang erra fazira berlakon jadi gemuk tu....for the all aku risau pasal berat badan aku je coz aku baru je timbang berat ada ke 65kg terkejut beruk aku.....aku ada lah interview kawan aku percaya tak berat aku 65kg dieowg sume cakap maybe aku berat tulang kot, ada berat tulang ke????...tapi aku just takut kena DIEBETIS jer ish selisih malaikat 44 , aku muda lagi taknak ada penyakit macam ni..........

0 comment[s] | back to top