F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

haloo...girls
y u do this....apasal ngan sikap ko hah...nasib baik ko ni kawan aku kalo x dh lame kene sound ngan aku
bile ko ckp ramai yg xske ngan perangai ko
cbe ko prasankan sikit perangai ko
aku nak tegor jerr prangai ko tuu,tapi akhir2 ni ko cpat melenting
aku malaslah nak gaduh kite kawan
adakalnya aku menyesal kalo cakap pasal ko at sini tapi apa boleh buat
aku dah xtahan dengan sikap ko
aku memang akui yang ko ni slalu bantu aq dalam pelajaran tapi please ubah sikit prangai yg suka masuk campur tu....
jgn sampai semua orang tak suke ngan ko gara2 prangai ko tu......

p/s kalo korang tahu siapa orang yang aku maksudkan ni just keep it urself.....faham2 sendiri jelah yerr....

0 comment[s] | back to top