F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

selalunye
selalunya ape yang kita ade sekarang tak semestinya akan kekal selama-lamanya 
terutama insan yg kita sayangi selama ini semakin jauh ngan kita
tapi sabar jelah kan nak wat mcm mane
aku pun dah merasakan benda ni malah aku menghadapinya sekarang
korang pun pelik ngan entry aq kali ni kan ??
sorry spoil mood korang nk baca je kan
asal aku tak ada perasaan sedih hah lepas dah ***** ngan die??
kenapa ye
hati aku ni dah mati ke??
aku ni dah tak ada perasaan ker??
mybe bkn sbb die yg mintak***** ngan aku
sbb tu lah aku tak nangis kot
aku tahu selama ni aku banyak sakit kan ati orang
tak nak mention kat sini nnti KONTROVERSI lak
kepada sape2 yang rasa aku ni ade wat salah ngan korang ke aku mintak maaf sangat2 awak pon saya nak mintak maaf banyak2 sebab terpaksa buat mcm ni
carilah yag lain k
hope our life will move on wit another new life
kepada awak saya harap awak berubah ye
jangan buat benda yang sama macam awak buat kat saya ok
jaga die elok2 taw 
hidup terpaksa mengalah
saya harap awak pon doakan kebahagiaan saya macam saya doakan kebahagiaan awak ngan sape2 yg bakal jadik awek awk
ok
sebenarnya mengalah lagi bagus dari keras kepala kan so i try to tat kind 0f person
just forget me 

0 comment[s] | back to top