F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

rumah terbuka aidilfitri a.k.a sekolah terbuka
 haluuuuuuu guys
tadi kat sekolah aku ada event yg dinamakan sambutan penutup hari kemerdekaan and rumah terbuka sekali
so murid2 kat skolah aku tu sumer diwajibkan baju kebangsaan
memang excited lah nak melaram time tu
aku,mimy and piqa latip pakai pashmina ahahah mcm2 style kiteorg lilit kat kepala tu wawawa
mcm biasa kiteorg mesti ade snap2 pic memang dah menjadi kewajipan aku dengan alasan last year kat sekolah kan
memang best aku dah ade kwn ejek mengejek si endek
ngolll
mmg bertikam lidah ngan dierrr
aahaha
tadi ade show!!
show ape ko taw tak
persembahan dri pelajar n cg tapi dieorg sumer pakat main guitar
aku pon syiokkk lah tengok dieorg ahahaah
adik aq n kawan2 aku ckp syiqa asal ko taknak join dieorg ??
takkanlah nak join baru setahun jagung aku berjinak2 ngan guitar dh wat show depan org ramai malu lah
btw arini mmg best gilerr
GELAK NON STOP
sebab tulah aq nampak mude jerrr(perasan jerr)

0 comment[s] | back to top