F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

masalah -masalah
pada hari untuk melakukan persiapan untuk sesuatu majlis

girl1:janganlah wat camtu tak cantiklah...ni tak elok letak kat sini aku kalo wat keje mmg tak suka wat kerja 
        ngan orang lain nak wat sndiri jer..

girl2: iyalah-iyalah aku tak nak dah wat keje ngan ko...aku kan tak bagus(gadis ini terus bangun dari tempat                                                      
         duduknya untuk pergi dari situ)
girl1: pergilah-pergilah aku tak kisah pon.pergi ar!!!


hai kawan2 girl dua orang ini adalah kawan baik tetapi patutkah girl1 itu harus menagatakan seperti ini kepada kawan die??? aq pun terkejut melihatnya....aku tahu yang girl1 tu jujur cakap terus terang tetapi dia harus memikirkan perasaan kawan dia tu , girl1 seolah2 menunjukkan yang die tu bagos dalam semua kerja taknak bantuan dari orang lain....kalo aku ada kat sana mesti aku tersentap nyer.....so apa komen korang mengenai isu ini???

0 comment[s] | back to top