F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

5amanah
HAAHAHAHAA....apalagi aku nak cakap pasal 5 hOt ni ye....sure klass kiteorg ni popular dikalangan guru2 yg pernah masuk klass kiteorg ni ada yg complain N macam2 lgi...tapi bagi aku, aku x kisah sgt ni sume akan aku jadikan memory yang paling terindah bersama, aspecially GOSSIPGURLZ korang MMG havoc i love it...

bUdaya pergaulan dlm klass ni bile bdak len nmpk mcm xde batas tpi it just ur mind..tapi kami sume jaga batasan...tak kira ar boys or gurl mmg kami dah hidup mcm dalam satu keluarga....
aku setiap kali balik dari sekolah ,aku slalu share story apa yg berlaku at klass 5hOt ni KAT adik aku...aku rasa telinga adik aku pon dh bernanah dengar citer aku kot...tapi dia cool jer dengar HAHAHAHAAHAH

MMG 5hOt ni happening+controversi+senasi

klass pj & pk mmg kiteorg appreciate sangat....dapat mengeratkan lagi hubungan wawawawawa
COOL GITU!!!BABY I LIKE IT

0 comment[s] | back to top