F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

tips jadi cemerlang
heheh...sebagai manusia kita mesti nak yang terbaik dalam apa jua sekalipun yang kita lakukan...disni aku ingin menyatakan yang aku golongan orang yang nak cemerlang dalam hidup
antara tips-tips yang aku boleh bagi berdasarkan pembacaan daripada buku-buku motivation yang aku baca 

1:sentiasa berdoa kepada Yang-Maha Esa dalam apa jua perkara yang kita buat semoga diredhai oleh-Nya
2: menjadikan seseorang idola yang berjaya bagi menjadikan korang ada semangat nak ikut bejaya macam idola korang...
3:sebagai seoprang pelajar pula kita kene study harder tak payah lakukan perkara yang tak berfaedah macam tuuut....aku harap korang faham lah kan
4: pelukah bercinta? aku rasa ada certain human yang anggap kalo tak bercinta tak boleh nak belajar so just go on ngan pendirian korang asalkan korang tahu mana yang baik n mana yang buruk...

ini just sedikit selingan daripada aku actually aku pun belum berjaya lagi so aku share statement diatas untuk tatapan kita bersama k
renung-renungkan dan selamat melakukannya

0 comment[s] | back to top