F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

my new blogskin
yeamea...........i already got the new skin for my blog hahahah walah
"senangnya dalam hati kalo dpt tukar blogskin gua" (ikut rentak lagu ahmad dhani okehh)


hahahah aku haappy sgt coz aq dh taw mcm mane nk edit gmbr and then post kt blog hahahaha
tdi miss mimy bru ajar aku ,iyelah esok xde exam so ape lgi hadap jelah computer...actually tdi lepak kt umh mimy n kiteorg repair ar my blog ni...edit gmbr tang tu tang ni lah akhirnya nilah hasilnya maybe aku x update sgt mcm korang tapi aku puas hati ngan blog ni thanks mimy ko byk memebantu aq walahahah
jgn bangga sangat kalo name ko masuk dlm entry aku kali ni k...


hey nyiahhh u aare my buddie ohhh walahahhhh








p/s: awesome,great and anything a good words to my blog hahahaah (syiqa angkat bakul sendiri) taw kan ape maksud peribahasa ni kan kan kan rite k this is for now walllahhhhhhh

0 comment[s] | back to top