F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

justkeep quiet
Kali ini entry aku sedih + marah +risau =@#$$$#% ahaha, tadi aku txt dier : hey
lama juga lah aku tunggu tapi dia tak balas...sampai aku habis mandi tak reply
so aku buat tak tahu jelah dengan die....bengang lah jugak....
tak sampai beberapa minat lagi die call aku
then die tanya aku benda yang aku tak harapkan pun
pastu die ckp bye
something wrong with this MS....maybe die nak cakap kat aku jom break 
tapi kalaulah ditakdirkan benda tu memang jadi ,aku redha jelah tapi takdalah sampai nak toreh tangan kat pisau
first aku nak serius ngan SI MS ni tapi dalam masa sebulan ni dia dah buat macam yang dah menyakitkan hati aku tapi aku sabar jelah kan ...die ada CHICK lain aku tak melatah sangat first terkejut pun ada
aku terkejut sebab ada lagi manusia kat dunia yang macam ni
aku first time kenal someone yang attitude macam sengall sedih kot lagi-lagi orang tu dah jadi sebahagian dalam hidup aku....
bila ade big fight kat fb aku diam jer tak de pon nak join
sebab aku nak jaga hati dia tapi rupa-rupanya aku ni yang BODOH sebab nak jaga perasaan orang lain je tapi perasaan aku ni aku buat macam sampah je

hey kau
apa ko ingat aku ni tunggul kayu ke
patung??
tiang lampu??
yang tak ada perasaan???
diam-diam aku ni cubalah kau faham perasaan aku ni sikit pun tak pelah
i apreciate it
tapi kalau aku ada jumpa lagi yang baik daripada kau
aku akan jaga die dengan elok
dan aku harap MR.GRAPE aku ni yang selama ni aku idamkan
yang tahu hargai aku
sayang aku bukan hanya dengan kata-kata
tapi dengan membuktikannya
bukan macam kau yang pandai cakap je
tapi habuk pun tak ada
then aku nak MR.GRAPE aku ni orang yang memahami
kalau boleh tua daripada aku lah
baru matured sikit

aku dah tak boleh sabar dengan kau kalau kau mintak break pon kau ingat aku akan nanagis macam orang gila ker...just in ur dreamlah BLAFO
yes u r BLAFO
i hate u BLAFO

0 comment[s] | back to top