F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

new life
setelah fikir masak-masak aku harus move on my life to be a better life langkah pertama aku dah deactivate fb aku supaya aku tak akan ingat balik kisah-kisah silam aku.,insyaallah time raya nanti aku bukaklah balik fb ni..
dalam hidup baru ni aku ingin meluangkan masa pada diri aku sendiri tats doesn't mean tat i'am selfish just like Mrs,Patma tought abt me..obviously not...aku buat semua ni sebab aku tak nak benda yang dulu terjadi semula biarlah aku menjalani kehidupan aku seperti teenagers yang lain ENJOY OUR LIFE yeah ma..
aku akan berusaha bersungguh-sungguh berjaya dalam SPM ni
aku sedar akhir-akhir ni keputusan aku dlm exam memang corot..aku mengaku aku samba lewa je dlm exam ni
tapi bagi aku setiap exam ni penting tapi aku tak dapat detect kenapa aku boleh jadi macam ni
adakah aku ni terlalu berssosial sangat ngan orang...
tapi aku tak mengamalkan pergaulan bebas jangan slah faham
semoga kawan-kawan aku kat sini doakan harapan aku ni berjalan lancar

TOme : HavE A GrEat LiFe syIQa
AvAlAiBle is BeTter tHaN tAkEn
tats my trademark for now
so skarang akutak nak couple2ni dah biarlah kali ketiga nanti kekal smpai selama-lamanya
dan tiada yang keempat wit my MR.GRAPE... <3

0 comment[s] | back to top