F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

SAD SONG
bila dengar lagu ni rasa sedih pula
teringat pula dengan kisah2 suka duka aku ni
memang sekarang ni mood jiwanglah dah tak happy sangatlah 
tapi its ok lah lama kelamaan aku akan ok seperti sdia kala mencari identiti sebenar aku
apa yang aku nak ??
aku nak detect apa sebenarnya tujuan aku apa sebenarnya??
memang rasa sedih susah nak hilang bila kita duduk sorang2 teringat macam2 
ape pon berserah jelah kan
aku akan menghadapinya dengan tabah sekarang ni aku hanya ade blog ni untuk mencurahkan segalanya
bukannya takde kwn2 tapi...
aku lebih selesa cerita kat sini....
taknak menyusahkan kwn2 aku lah
tapi aku tahu korang mesti baca blog aku ni kan
memang skarang ni mood sedih lorh bercelaru pon ada


0 comment[s] | back to top