F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

balik je serang aku
erm geramnyer ape yg aku tak buat kat rumah hari ni sampai semua org nak serang aku??
madam A and miss E balik umah tibe2 nak marah2 kat aku pulak
semuanya salah aku
pagi2 aku dah cuci baju semua ,kemas rumah,dari ampai baju sampai amik baju kat ampaian lagi
semuanya tak kena ,apa salah aku??
sampai semua nak attack aku?
ok secondly petang tadi aku adalah masak ommelete egg mcm banyak sebab aku memang suka makan ommelete tu so aku letak 4 biji telur
ingat nak masakan untuk madam A and miss E tup2 madam A nak marah2 lak
sabr jelah aku nihh
tapi memandangkan aku ada blog so aku luahkan kat sinilah 
tapi apa2 pon aku terasa lah sgt 
hurm aku tahu sepatutnya aku tak perlu citer pasal benda ni tapi aku nak luahkan je apa yang aku rasa
tapi tak apa lah mungkin mereka tengah penat balik dari kerja kot
jadi aku layan jelah perangai dia orang kalau tak ada orang yang nak tegur mesti aku tak sedar akan kesilapan yang aku buat selama ni terima kasih sebab sudi menegur saya 
walaupun cara teguran tu disampaikan kurang memuaskan btw terima kasih banyak2 ya

0 comment[s] | back to top