F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

berdebar dup dap dup dap!! can u feelmy heartbeat??
assalamualaikum  cinta :)
ahahaha tajuk entry kali ni agak panjang kan still nak promote lagu heartbeat from 2pm lagu tu mmg sesuai dengan situasi aku sekarang yang sedang berdeguip kencang untuk menanti hari esok  memangf tension lah sangat
aku takut nanti tak dapat A lansung erghh risau2 
tapi aku taknak fikir lansung pasal result ni
tapi semakin hari result tu nak release semakin aku  gelisah macammanalah reaksi parents aku n reaksi cikgu aku
"hah tulah dlm kelas asyik bergosip je"
"org nak spm sibuk study tapi kau tu asyik online je "
"saya tak sangka awak dapat keputusan mcama ni :("
"awak ada masalah ker sepanjang tahun 2011 ??"
"awak faham tak selama ni aper yg saya ajar??"

fuhh pelbagai soalan terfikir kat dalam kepala otak aku ni
risau lah sangat-sangat

bissmilahirrahmannirahhim
ya allah ya tuhanku kau lindungilah hamba mu ini
kau berikanlah hambamu ni kekuatan untk menghadapisemua ini 
engkau berikanlah hambamu ini keputusan yang baik dalam peperiksaan spm ni ya allah sesungguh nya engkau maha mendegar lagi maha pemurah engkau perkenankanlah doa ku ini
amin amin ya rabbal al-amin

sekian jelah ek entry aku kali to all my chinggus all best for u

0 comment[s] | back to top