F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

freak MARCH
assalamualikum
yeah FREAK MARCH come again
because this month make me FALLEN IN LOVE with someone
yeah yabedabedu
memang lumrah hidup aku mcm ni MARCH adelah bln cinta untuk aku and  kebetulan 7petala cinta pun on show bulan ni :)
kenapa freak pula ye
btw bln ni juga result SPM will come out in a few days je lagi erghh seramnya kemungkinan besar aku akan menguncikan diri aku kat dlm bilik je FRUST ler tu :)
and another reason is dalam bulan ni aku kenal AD
dan dalam bulan ni jugak die tinggalkan aku tanpa khabar berita
yeah betul lah org kata sape sruh berkenalan in virtual life through FB N TWITTER je kan bile org tu dh tak update status n message kite mulalah kite meroyan kan
kalo korang tak macam tu baguslah
tapi aku sedang menghadapinya
rinduuu mehh
sama AD
yeah aq tak malu admit aku sayang AD :)
k byee

0 comment[s] | back to top