F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

should i
adakah patut aku menerima sesiapa shaja yang pernah menjadi sebahagian drpd hidup aku sebelum ni..
aduh ini menyakitkan hati... aku tak suka buat keputusan i'am just a good follower tapi dalam hal ni perlu ke orang lain menetukan hidup aku?? aku tahu dieorg kat luar tu semua nak yang terbaik untuk aku tapi aku serba salah sangat ngan apa yang aku akan buat ni... bila difkirkan balik aku rasa na migrain lah fikir benda ni, aku dah dikecewakan berkali2 -kali malu nak cerita kat kawan2 sebab maybe and takut nak cerita aku terpaksa iya kan je apa yg dieorg ckp pasal kau ...just diam
asal ko ni ngol sgt hah
aku benci bila aku terpaksa jadi macam ni...
adakah semua ni takdir untuk mendewasakan aku lagi??
kalo ya alhamdulillah
kalo ini ujian insyaallah aq akan hadapinya
ngan sebaik2 nyer

0 comment[s] | back to top