F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

mood malas
alamak bila mood malas bertandang
ape pun tak jadi  korang tahu tak??
aku ngah malas tahap gaban nk tulis entry ni pon malas sangat2
tapi try gak nak tulis and cerita sebaik mugkin kali ni
hurmm
wei sumpaaa malas doh nak tulis hurmm
errrrr
actually banyak citer2 best yg aku nak share tapi
banyak sangat malas pulak aku nak tulis 
tapi niat hati nak story kat korang

5 minutes kemudian..........
huh ok lah aku nak cerita pasal tensionnyer aku sepanjang minggu ni first 
markah add math aku yang teruk jatuh ke anak tangga yang tak pernah aku target
second markah science aku pulak teruk sgt memey ler lulus tapi aku tak puas hati ngan apa yg aku dapat tu
tapi bila fikir balik aku ni mcm tak bersyukur pulak kan??
macam2 aku fikir recntly
lagi 3 weeks  nk spm then kalo aku tak berjaya dalam spm ape aku nak buat lepas ni??
aku tak nak masuk FORM 6
bazir waktu jer
2 tahun kot stay at batch tu err tak nak aku
bukannyerr berlagak tapi aku taknak belajar lame2
penatlah
nanti makin cengkung mua aku dibuatnyerr
sengaalll ajerr

ahahaah erm ni jelah citer aq kali ni
erm i gtg
ngantok pulak 
k papai u alls

0 comment[s] | back to top