F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

pertanyaan!!!
aku pelik lah sekarang aku tak main perasaan lagi dah...
MAIN PERASAAN??
maksud ite main perasaan macam syok kat someone ke ape ker
and aku boleh jadi marah kalo ade org cube mempermainkan pendirian aku ni
lepas SPM ni nak buat ape buatlah
OPSS
bukan buat benda tak senonoh ek
actually lepas dh FAIL in LOVE ni aku terasa serik sangat
aku rasa biarlah aku take a break dulu
so kalo ade orang ckp aku suke kt si polan tu ke si polan ni ke
itu just tanggapan org tu lah ek
actually aku tak suke taw tak
habis jatuh REPUTASI aku
kalo aku nak sangat couple aku akan cari yg tak pernah rapat or kawan ngan aku taw tak sebab kalo aku berkawan ngan sape2 aspecially boys aku akan jage persahabatan aku dan pastikan takde perasaan yang lain  macam fallen in love 
TALK TO MY ASS lah
kalo korang masih fikir aku macam tu
aku bukannya marah sgt pasal hal tadi yang berlaku kat sekolah 
kalo aku suke aku akan cakap 
kalo aku tak suke aku diam je
aku layan semua kawan aku same je not more than tat
just as fren kalo aku asyik bertekak je maknanya aku selesa berkwan ngan org tu
tapi kalo aku wat dek je tats mean aku tak selesa ok!!
harap sape yang bace entry kali ni
dah mengertilah ek 
STYLE aku ni


0 comment[s] | back to top