F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

excited+scared+sad
assalamualaikum guys arini nk posting pasal suasana nk amik result pmr yg diadakn bru2 ni aduuhh asal aku post pasal ni lak kan sebabnya aku pun terkena tempias gak rase mcm smlm result spm nak keluar pulak 
time ngah buat keje kat koperasi mulelah aku,dee n mimy talking abt result spm yg akan dtg 3 bulan lagi aduuh mcm2 pertikaian dan andaian yang berlaku risau je takut2 result yg tk de A lansung sekarang ni aku tengah takut sebab aku sedar selama aku ade time form 5 ni aku study main2 gelak sane gelak sini enjoy sana enjoy sini aku risau betul lah aku dah dapat bayangkan dah result ekonomi,akaun,addmath aku terokk sgt2 mybe aku dpt skor bm n bi jelah kot yg lain mybe insyaallah tapi sejrah mybe kot agama??tk yakin tapi kali ni agama agak senang bagi aku eheheeh
tapi still risau gak kalo dapat 4A pon dh ok lah sebab time trial pon dpt 1A je errmm
k lh papai aku dh tknk citer lebih2 kang korang po risaou gak(spm student this year)

0 comment[s] | back to top