F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

ahahaha cool+unlucky+funny
assalamualikum hi gengs!!
smalam aku hangout ngan kengkawan aku at ******* (gedik nk secret2)ahahaha
firstly kiteorg yg pompuan nk g tgk wayang dulu tapi dak laki nak main bowling 
tapi tak bestlah berpecah kan so budak2 pompuan mengalah nak join main bowling je so bye2 to NEW YEAR'S EVE ade ZACHARY EFRON ahahaha takpe2 next time kite tgk ye DIJAH ite pon teringin nak tgk citer ni mcm best je uhuhuhu
btw sbelom main bowling kiteorg g makan dulu act hilmy ade voucher DOMINO'S PIZZA
tat was my first time go to eat there so tak biasalh kan ahahah ape org oredr aq mkn je ahahaha
then bru g main bowling at cosmic bowl suasana die time tu mcm kat CLUB derr ngan music yang kuat mmg perghhhh enjoy je time tu main bowling aq just strike sekali je yg lain2 sumer power2 kalahkan aq ehehehe actually aq tk pandai main tpi just nk try je uhuhuh
time kt ****** ni kiteorg byk main game at sana lepas main bowling kiteorg main kt sebelah entah ape lak nme tempat tu dak laki main racing kereta dak pompuan main basketball ahahah
kelakar sampai tak sedar ari dh ujan lepas main semua dh risau mcm mana nak balik ni dh ujan lebat sgt
so kiteorg gagahkan jugak balik sebab taknak balik malam2 nanty mam besar ngan tuan besar at rumah mengamuk kang sapa nak jawab
time nak naik ktm oke je
tapi time nak g kat bus rwg tu maslah sikit sebab ujan mcm taknak berhenti ahahahah
tpi kitorg redah je lah
akhirnya sampai gak kt dlm bus 
time dlm bus lak nasib malang menimpa aku sebab ade tempat duduk tu basah aq tk tahu then trus duduk tup2 basah seluar aq ni aduuuhhh aq cover ngan plastic brg yg aq beli tdi then dpt tmpt duduk kosong lepas dua org penumpang bgun then aq ngan dee duduk ler 
time tu kaki aq lenguh sgt then try nak luruskan kaki act aq duduk dekat dgn pintu then secara automatik pintu terbuka aq terkejut then trus tarik kaki aku sebab takut tersepit at pintu last2 sandal yg aq pakai terjatuh keluar dri bus so takkan aq nak lari g amik balik kalo aq buat mcm tu confirmlah aku kene tinggal dengan bus 
so aku redha jelah 
bus dh berhenti kt depan sakan and for sure lah bus tu stop at seberang jln 
dengan BANGA nyer aq lintas jln dengan sebelah kaki yg tkde sandal ahahahah nasib baik tk ramai org mlm tu aq trus buat dek je nasib baik ayah aku smpai awal ahahhaah
ok aq blik trus citer kt family aq pasal benda ni then semua gelakkan aku mak aq ckp len kali berhaty2 ni pengajaran utk aku ahahahahah
kelakar derrrrr


0 comment[s] | back to top