F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

nak tukar style!!!
assalamualikum hye peeps!!
nak tukar style??
style tudung??
style pakaian??
ape ni tukar style ape ni??
wow so many Q ler
ok btw aku ada bce entry abg ben ashaari yg menyentuh pasal tanda V yang kite buat yg melambangkan peace time kite bergambar tu adalah lambang syaitan laknatullah masyallah
act sebenarnya dh tahu pasal benda ni lama dah start last year tpi still melekat lagi style ni kat aku
so start 2morrow aku akan tukar style snapping aku dengan capital L oke tak mybe bak kata kawan aku mean'LAN*AU',and LOSER ahahaha
so its okey lah asalkan takde kena mengena dengan agama lain or lambang2 ape yg menyentuh sensitiviti agama ok tak??
tapi kalo ade ape2 information pasal L ni tell me ok??
ok thanks reads my entry and gud luck for tomorrow watever u wanna do ok??

0 comment[s] | back to top