F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

ipad 3
hai assalamualaikum skarang facebook skarang update pakai ipad 3 je ahahah korang mesti tertanya-tanya kan mana aku dpt ipad 3 tu kann 
ahahahah so biarkan jelah korang tertanya-tanya kan ahahaha
tapi credit to ainol shamrin sebab supply ipad 3 tu ahahah . mimy pulak dapat android ahahah cool beb mcm mne dpt tu still secret kalo nak taw im aku eheheh
(mood kedekut)
n aku rase nasib aku malang je bila pakai kasut or selipar.. aku rasa aku dilahirkan untuk berkaki ayam je ahahah mane tak nye selalu tercabutlah tercicir lah mcm2 lah aku ni.. nasib baik ainol dtg tadi dgn kebijaksanaan yg ade die repair selipar tu ahahah kalo tak berkaki ayamlah aku sampai balik keje nanti ahahha credit untuk ko lagi budak sob sob ahahah
ok papai nak citer pasal ni je hihihi

0 comment[s] | back to top