F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

pervert+play***
assalamualikum wow tajuk aku arini seram gak kan so nak buat macam mana kan dah ini yg stereotype yang aku jumpa sekarang even face to face or at social network kenapa aku buat mcm ni*** ini adalah umum ok playboy or playgirl aku tak nak cakap pasal satu jantina je so tats why aku starkan word tu
ok back to the story based on my observationlah kan mereka yang berperangai seperti tajuk diatas susah nak ditafsirkan dengan hanya melalui luaran,cara mereka berpakaian ng2 yang nerdy tu pun ade jugak berperangai seperti diatas mereka lagi bahaya sebab attitude dierog tersembunyi kalo jadi pelakon mesti dapat award lah tapi aku tak kesah pun kalo korang2 nak berperangai macam tu tapi tak fikir ke pasal hukum karma??
maybe ahli keluarga korang akan terkena kan macam mana ??
so kalau sesiapa yang tak boleh tahan dengan mereka2 yang berperangai seperti ini better u stay away from them sebab takut korang cepat melatah bila berhadapn dengan situasi macam ni 
tapi aku tak kisah berkawan dengan orang macam ni sebab kalau kita pandai jaga diri dan tak mudah bagi muka kat mereka insyallah mereka pun tak berani nak buat mcm2 kat kita ok
tapi orang mcm ni buat aku cepat meluat seriously lah kan 
erm ni entry pasal umum taw tapi kalau korang pernah hadapi or berperangai macam tu ini just kebetulan ok

0 comment[s] | back to top