F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

2 dalam 1 or 2 in 1
assalamualaikum now kawan aku not in good mood lah sedih lak aku bace blog dier hihihi
sekarang ni 18tahun macam2 maslah dtg problem ngan kengkawan,family,love so watever lah ek
aku ade terpikir kita sepatutnya menghargai zaman kecil kite dahulu kala sebab time tu lah kitetkde masalah yg tak dpt diselesaikan so nerd tak taw ape2 pon so ....
ahahahahah actually aku nak share some of pic from my childhood collection ahahaha
atas tu just mukadimah jer huwwawawawa
                                             ni pic time graduate tadika sumpaa nerd lah wei dulu aku mmg susah nk pakai tudung sampai dri umh sampai ke tadika mak aku pakse aq pakai last2 aku kalah dgn arahan cg mimy aku so aku pakai time class abis terus aq bukak .
 ni pic aq time kat mah makngah aku yang sebelah tu adik aku era die dulu mcm cina sampaikan time die lahir tu nenek aku ckp mak aku tersilap anak kat hospital mcm (puteri ditukar lak ) mesti nenek layan sinetron dulu kan wawawawawawaw
 ni lak pic aku time brape bulan tah 2 bulan kot i guess pacak kan rambut aku dulu yg lelaki muke calar2 tu abg sedara aku mybe stahun tua dari aku yup for sure hihihi
                                          ni pic aku di ribaan bapaku yang tercinta eheheh
ni pic keluarga angkat aku merangkap jiran tercinta aku at balakong
dri aq kecik sampai aku darjah 3 hidup dgn dieorg sebagai jiran tetangga yang saling menyayangi satu sama lainlah sampai skarang still contact even aku dah pindah yang budak perempuan tu adibah sebaya ngan aku sebelah tu ibu die cg skolah menegah cheras jaya beliau juga ibu saya jugak hihihihi
yang si kecik tu didib skarang ni dah form 1

aku rindu betul dengan kehidupan semasa keciklah ape yang kite nak mesti dapat even kene meraung,merengek semua jadah
tapi skarang dah besar takkan nak merengek meraung nak dapatkan or mintak something kan
pemikiran pon dh dapat bezakan mane baik n mana buruk kan so 
just follow the life flow
ahahah ok bye

0 comment[s] | back to top