F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

musim demam
assalamualikum gengs yuhuhuhuuu aku demam,flu segala jadah penyakit datang melawat aq ok fine still nak online sebab aku rasa ni antibiotic bagi aku kot 
time demam2 ni lah segala tension marah geram semua kuar dri badan aku mybe sebab banyak sangat kekotoran tu lah yg wat aku demam ni btw syiqa stop merapik
actually aku takde idea nak story sebab orang2 dibelakang aku ni sudaa marah2 suruh aku g tido rehat tapi aku protes gak sebab tak dapat ape yang aku nak 
aku nak apply keje mak tak kasi
so what to do 
makin sakitlah aku mengadap benda alah ni 
so many reason ok
tapi takpe tunggu satu hari nanti bile aku dah abis blajaar aku kumpul duit byk2 g men jauh2 at korea muahahah credit to korea ahahhaha
(busannn)
release tension yg slame ni membeku dlm jiwa yg lara ni (blueeekk)ayat jiwang 
ahahah ok2 btw aq gtg dah ni nak sleepnig beauty lak k daaa

0 comment[s] | back to top