F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

still in stock??
salam!!!
entry kali ni story pasal imaginasi aku lah ek 
masih adakah lagi jejaka yang berlagak sombong padahal die suke kat permpuan tu macam GU JUN PYO
seolah2 dia jelah yang nak menang n leader dlm semua hal btw takut ngan serangga ewww ade lagi ke kalo ade rekomen kat aku muahahahah
secondly masih ada lagikah jejaka yang suka makan ayam sampai makan tulang2 ayam sekali macam WOOYOUNG??aku suke orang sebegini actually aku pun macam tu gak ahahaha
thirdly masih ada lagikah jejaka seperti taecyon yang bila die senyum buat aku gelak terbahak2 sebab gigi dia bigbig ahahahah 
fourthly
masih ada lagikah jejaka yang suke wink kat girl banyak kali macam yang nichkun buat
wow kalo masih ada lagi setereotype mcm ni wow aku nak cari korang just waiting for me ok mauahahhahahaahha

0 comment[s] | back to top