F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

C.I.N.T.A
CINTA??
bagi aku cinta itu sesuatu anugerah dari tuhan yg diberikan kepada semua makhluknya
adakalany orang cakap cinta ni sesuatu yg menyakitkan 
oleh disebabkan cintalah zaman sekarang ramai yg nak bunuh diri sebab kecewa dengan cinta
tetapi bagi aku cinta ni jugalah ujian kepada semua manusia
kenapa aku cakap UJIAN??
sebabnyer CINTA menunjukkan seseorang itu pandai tak manage hidup dieorg sendiri
SABAR,MEMAHAMI ORG LAIN,TAK SALAH SANGKA N anything else
so aku proud sgt kalo aku memiliki CINTA SEJATI a.k.a TRUE LOVE
memang sekarang aku ngah fallen in love ngan alah korang mesti dah taw kan??
tapi aku tak sure die boleh jadi TRUE LOVE aku ke tak sbb die pon tak pecaye kepada TRUE LOVE 
he said tat LOVE IS LIE
????
btw itu perasaan dier
aku tak boleh nak marah ngan ape yg die rasa
btw 2hari je lagi anniversarry aku ngan die
tak sabar rasenyew

0 comment[s] | back to top