F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

~kesedaran~
wow KAWAN
yes kawan senang je nak cari tapi susah nak jumpa kawan yang dapat faham kita
ni apa yang aku lihat sebelum nilah
yap
kadang2 aku rasa geram ngan kawan aku tapi geram n marah tu tak lama pun sekejap je
sebab dieorg tu kawan aku
aku mengaku aku pun pernah mengata kawan sendiri
mesti ade sebab 
antaranya prangai yang ANNOYING
tapi bkan nya niat nak memburuk-burukkan kawan aku
tapi aku just luahkan apa yang aku tak suka angan attitude si kawan aku
korang maybe akan fikir aku ni HIPOKRIT kan
sebab aku pun rasa macam tu
tapi aku patut luahkan semua ni ketidakpuas hati aku ni
kalo stakat kat blog je ermm
tak da respon pun so aku mesti cari somebody untuk cerita KETIDAKPUASHATI aku ni
tapi kawan2 percayalah sememangnya korang sentiasa di dalam ingatan aku
aku sayang korang
aku takde cakap benda2 yang memburkkan korang aku just cakap 
KENAPA DIE NI MCM NI??
mcm tulah lebih kurang
ni semua aku luahkan sebab lepas aku baca blog ALIA
aku dah sedar ternyata apa yang die katakan betul 
kawan adalah musuh dan musuh adalah kawan sebenarnya . 
so tats true rite??
aku maybe salah seorang orang tersebut
semakin ramai kawan semakin banyak pengalaman hidup yang aku lalui
pelbagai rencah hidup aku jumpe
contohnya semakin aku kenal dan salah satu anggota kumpulan 4&5 amanah
so many DRAMA DRAMA DRAMA~~~
hahahahaah
sorry untuk entry aku kali ni yang ada buat korang yang baca ni bengang

0 comment[s] | back to top