F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

shawl tutorial


hi peeps first aku tengok cik mimy dah buat tutorial nak hias blog
now aku pula nak share ngan gurl2 yang ada kat sini utk tutorial bgi menghias penampilan diri pula
aku pun masih mencari material yang sesuai untuk share ngan korang pasal fesyen-fesyen terkini
so video kat atas bukan aku ok ni hasil aku usya-usya kat YT tadi
style ni aku pernah cuba time PERFECT PARTY at school aku
so boleh lah cun gak lah ahahaha prasan
btw kalau nak buat style ni kena pandai kemaskan sebab style ni style look messy tapi korang jangan ikut messy gak so pandai-pandai lah korang nak kemas supaya tak nampak serabai kat bahagian kepala tu ok
and lastly korang kena pastikan yang shawl tu tak terlalu pendek untuk korang sebab kita sebagai muslimah yang pandai bergaya perlu menjaga batas aurat kita ok especially bahagian hadapan ok
sorry ni lah style aku pernah try sorry pic ni je satu2 yang tinggal n time look messy ok
saje je nak promote pic ni 
ok just forget it ok 
ok assalamualaikum papai

0 comment[s] | back to top