F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

mood ROCK
HI assalamualaikum wallahh maaf kalau ada sesiapa yang kurang senang dengan post aku 
aku just nak share dengan korang yang aku minat sangat-sanaddd pop rock salah satu band yang aku minat ialah  ONE NIGHT ONLY
first aku dengar nama band ni macam band entah apa-apa entah tapi bila aku dah usya MV dieorg and dengar lagu dier org wow amazing 
lagu-lagu dieorg semua best
baru ada kematangan ahahahakss
dieorg cakap nama ni nama SEGERA sebab pada satu malam tu mereka kena buat persembahan secara mengejut then time mereka tak ada nama kumpulan memandangkan persembahan tu berlaku pada waktu malam so mereka terus letak nama ni wow
best sangat-sangat 
aku harap korang pon join lah skali dgr lagu ni best sangat

0 comment[s] | back to top