F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

TIME G lunch
hi assalamualaikum buddies
tadi pagi tadi aku g umah nenek aku kat pantai dalam 
kiteorg stay smpai pukul 1 lebih mcm tu ler lepas zohor then kiteorg balik sbelum tu kiteorg singgah KFC
then pekerja die tu memang teruk tapi tak semua pekerja KFC mcm tu
bak kata ayah aku angin tk tentu pasal ni mesti maslah ngan balak bawak kat tempat keje
first time aku dengar ayah aku cakap macam tu ahahha
ayah aku dah pandai cakap "balak" uhuhuh
dah up to date ler ayah aku nihh
sepanjang kat KFC tu aku bengang je terhadap layanan yg diberikan oleh pekerja tu die sorang je mcm tu kwn2 dier yg lain ok je
nak marah2 costumer lak
derrr what the hell
ok ni je aduan aku nak citer skunk k papai

0 comment[s] | back to top