F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

dah buat salah tapi tak ada niat
hi assalamualaikum sekarang aku nak tanya korang mesti korang pernah buat salah tapi tak ada niat pun macam aku lah aku pun pernah buat silap tapi diesebabkan salah faham dan terikat dengan keadaan tak sempat nak cerita perkara yang sebenarnya menyebabkan kita kecil kan hati seseorang mesti korang pun ada kan
so macam mana aku nak mintak maaf?? ye aku malu nak mintak maaf depan orang tu nanti mesti ada adegan nangis-nangis so aku memang tak suka i hate air mata
tapi kalau kita buat salah dengan ibu bapa kita adakah ego n malu tu dipertahankan??
aku rasa tak wajar pun lagi-lagi kalau mereka dah nangis....ye aku tahu kita memang tak ada niat nak sakit kan hati mereka ...hati tua cepat tersinggung so kita kena faham sebab tu kalau mak aku marah or salah faham ngan aku..aku just duduk diam je sebab aku takut nanti aku salah cakap mulut aku kadang2 ni capoii jugak nak kena cabai mulut ni
mulut aku ni pernah kena cili ngan mak aku wow pedih dohh time tu memang aku rendam mulut aku dlam kolah kat bilik air tu sejak aritu aku takut sangat dengan mak aku ....
ahaahah tapi bila ingat balik kelakar pula ..aku takut kalau aku kecewa hati kedua-dua ibu bapa aku korang pun jangan taw bahaya lorh 
hurm ok lah ni jelah aku nak share ngan korang

0 comment[s] | back to top