F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

what i'm feeling rite nw
hi assalamualaikum wow actually aku malas nak update blog tapi rasa dah lama tak update so au try juga cari cerita yang best untuk dikongsikan bersama ahahahah
ok memandangkan aku dah abis sekolah tengah nak tunggu result ni aku akan sentiasa rindukan kwn2 aku GG and 5Amanah korang paling best then 
i'm single rite nw wow best gak taw kwn je dengan semua orang kah kah kah aku ni tak sensitif sgt susah nak mrh2 even dengan kawan aku sendiri 
aku cool je eheheh poyo pun ada perasan pun ada
eheheh so this is the real me
so korang tak yah takut2 nak kawan ngan aku ok
aku ONN je kalo ajak kawan tapi aku memilih sikit sebab aku tak nak ada kawan yang tikam belakang inilah ciri2 sebab aku memilih kawan lorh 
itu je yg penting bagi aku
ahahahahaha
erm ok lah actually tak da byk aktiviti yang aku buat minggu ni so tak de banyak story ler
ok da da da

0 comment[s] | back to top