F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

outing!!
ahahahah haiiiiiiii
happy2 sgt semlam elina and tyra ajak aku hang out g times square sampai je kat sana kite org cuci2 mata dulu then dlm jam 12.30 mcm tu g makan kat marrybrown semntara nak tunggu time nk masuk cinema aku ngan tyra je berkepit sepanjang ari tu kiteorg pilih citer twilight saga: breaking dawn 
apa lagi beli popcorn skali ler
ahahah enjoy gilerr
ada ke time citer tu tengah start budak kat sebelah aku tu boleh pulak dier sendawa kuat2 tergelak2 aku ngan tyra err tak cover lansung at least tutup ler mulut tu
opps chopp sbelom tgk wayang kiteorg g kedai jual tudung sebab cik diana mokhtar order beli tudung itam satin  then g kdai tu trus jumpe tdung yg dee nak tu tibe2 owner tu tarik aq dier tunjuk kat aku style tdung yg terbaru 
die ade hud simple je but stylish



                                                              ni style tudung hud tu yg warne merah tu inner dier beli asing2
ni dari belakang

ok terima kasih

0 comment[s] | back to top