F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

mimpiDREAM
ahahahah maaf sekiranya pic ni agak kecil ye anda perlu baca post fb saya yang di atas tu untuk megetahui cerita selanjut nye maka dengan ini saya meminta jasa baik anda untk click kat pic tuye ok
 korang mesti taw punya kan ok

back to my story 
ni gara-gara sebelum tido semalam aku watch all mv from 2PM
kata fanatik so layanlah memandangkan semalam kwn2 di fb kurang memuaskan so lebih baik aku layan 
mv 2PM kan
yeay tapi mesti ade orang akan kritik "TGK MV 2PM??" berfaedah ke nihh
so INI memang AKU so what ?? ahahahahah
jangan terkejut ye
ok lepas abis tgk mv tu terasa mengantuk pula 
then aku sebulat hati sebulat suara ingin ke bilik tidur untuk menjadi sleeping beauty lak sudaa tentu aku baca doa sebelom tido

tengah syok2 tido aku bermimpikan aku kawin ngan nickhun oppa
OMG
best giler ahahaha 
ade kat dalam dunia fantasi ni memang menakjubkan 
semalam dlm mimpi terasa macam PRINCESS lak
alangkah bestnye kalo betul2 terjadi
tapii
WEYYY!!!
wake up this is just what org tua2 call
MAINAN TIDUR jer
kan roh ko time tidur merayau2 like thatlah kan 
so ko takkan sedar ape yg ko mimpikan and also cannot control that from happen 
tak semstinyya terjadi betul2 kat real life
kadang2 mimpi ni pon boleh jadi petunjuk i think
so end abt my mimpi n mimpi
tapi bestlah
ahahaha
ok bye

0 comment[s] | back to top