F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

bercinta lagi
assalamualikum hai peeps
ok entry kali bercinta kagi whoopss!!
vat is this??
aku nak bercinta ker??
"nak"??
opcozlah semua orang nak tapi kata org bercinta itu umpama trial jer yang menentukan tu yang diatas sana
btw..aku tk tergerak nak bercinta lagi coz bagi aku cinta ni so sick
biarlah cinta aku dilahirkan untuk cinta kepadaALLAH SWT dan keluarga aku
memang org cakap kalau ko tak layan bercinta atau lebih specific nya COUPLE takut2 ko jadi andartu pulak
actually bagi aku tu jodoh k kalo tuhan nak kasi jodoh cepat2 dptlh nnti hahah
btw aku bru 18 insyaallah masa msih terlalu pjg 
bukan apa kalau jumpa yang sesuai ok follow the flow je lah
tapi yang complicatednyer 
aku berkenalan dengan semua orang melalui laman sosial aku dh tak percaya laman ni 100% mybe 20% jer
lagi2 orang yang aku tak pernah jumpa ok
trauma! takut pisang berbuah seratus kali
ceyttt peribahasa benua mne ni aq amik kan
tapi apa2 pon prinsip aq follow the flow!!1

0 comment[s] | back to top