F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

budak techikkk
               oke ni kenal tak saper??budak hawt nihh ahahaha
               adik aku?? ceh angkat jerr oke
               nama dia Fatin amira bt rozailan tak silap aku lah ahahah (hampehh not sure lah ahahah)
                die junior kiteo0rg at school
               mcm mana leh kenal??
               erm rasanya panjang citer mcm mne kenal ngan ini budak
               so takyah citer lah ek (sebab dah lupa)
               btw sekarang zaman dah moden so kiteorg rapat pon time kat facebook gak
               first aku umpan die talk about taylor swift tup tup tup jadi rapat lak eheheh
              itu je aku ingat..............

oke berbalik ngan kisah ini budak ahahahaa
dia memang dilahirkan untuk dibuli oleh aku yeahh
tapi die sukeee n tak kesahh pon  ahahahah :)
untuk mengeratkan lagi silaturrahim ahaha
coz kat skola malu2 kucing (haktuihh)
die always poke aku kat skola bile terserempak je mesti aku kene mentang2 jari dier tajam
boleh lah poke2 orang wawawawa
then die ni dgr citer kuat tido dalam kelass huh betul ker??
tuan punya badan sila jawab kontreversi ni ek 
ok btw die memang comel n kecik2 cili padi 
budak ni pandai taw (saje je nak puji lebih2 sebab nk choki2)
oke ni jelah citer pasal budak ni tak ley lebih2 nanti tak sensasi lak 
kalo nak taw add die kat fb ahahahah
ok kamsamida

0 comment[s] | back to top