F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

cahaya keinsafan
assalamualaikum cinta :)
yeay aku akan kekalkan treadmark ni 
dlm bulan ni ade suke ade sedih yang aku alami suka sbb dapat teman baru
then duka bila ade krisis yang tak dpt diselesaikan rupa2 nya berdiam utk muhasabah diri ye 
alhmdulillah semalam hati aku betul2 tersnetuh bila time g MPH gudang buku tu aku sambil belek2 buku aku ternampak ramai gadis2 muslimah yang sebaya dengan aku tu memakai pakaian memeang menutup aurat sungguh tapi mereka still nmpak bergaya
aku rasa malu dan tersentuh mereka pakai dress labuh n ade juga yang memakai jubah
semua sungguh aku tersentuh then balik dari mid valley je aku chat ngan bff aku adamdaniel n mimy mengenai peristiwa tersentuh aku
then apath lagi adam daniel memang kawan lelaki aku yang terbaik di alam semesta ni insyaallah die pon byk membuak mata aku ttg islamik then lagi2 sekarang tengah hot cerita 7petala cinta lagimembuak2 perasaan utk aku berubah ni then aku pon dh menyatakan hasrat aku nak berhijrah kat mimi semalam dan die pon bagi semangat kat aku ...semoga tuhan memberkati kalian ye
sampai bila kita nak berada ditakuk yang lama kan kita perlukan perubahan keran itu yg akan membuatkan hidup kita lebih advantures
pelbagai liku2 kita harus hadapi sepanjang nak berubah ni mesti ada punya
btw kita mestilah selalu bertawakal dn berdoa agar ALLAH S.W.T mmepermudahkan jln kita ye 
the end ...........


0 comment[s] | back to top