F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

cahaya keinsafan 2
assalamualaikum cinta
hidup ni cuma sekali je tapi initak bermakna kita perlu membuat perkara or aktiviti2 yang tak mendatangkan faedah
huish aku selalu buat entry macam ni kan sebab baca dulu tittle die dulu baru bce seterusnya
aku kena perbaiki diri aku lebih ,lebih dan lebih sebab kalau tak aku rasa aku ni tak layak untuk berdampingan dengan sesiapa pun
ya akhirnya doa aku termakbul dan sekarang ia hampir menjadi ... kalau ada jodoh kami bersama  kalau takda tak apalah bukan jodoh kita kan
tapi berkawan dengan anda amat bermakna kerana anda selalu share ngan saya pasal agama 
ye kita sama pernah lalai...
dan sebab tu kita ada chemistry dalam tutur bicara kita kan
anda dalam keadaan tenang dan pemilik blog ni pun tenang juga 
tapi teringin nak dapatkan suasana yang aman damai macam anda rasa sekarang tapi insyaallah sya akan cari sampai sya jumpa dengan suasana tu ya terima kasih sbab berkongsi ngan saya pasal pengalaman anda di madrsah tu ye

0 comment[s] | back to top