F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

blast sunday
assalamualaikum cinta ok arini adalah happy sunday yeahh
melepaskan tension teramat sangat firstly dalam pukul 12 lebih tadi aku ngan kengkawan yang lain pergi rumah atiya samat abg dia kahwin then tunggu lama gak lah kat situ semua pakat taknak balik lagi then ainol pun call aku dia cakap dia kat rawang lagi ...kiteorg teruskan tunggu dia datang then barulah dlm beberapa jam kemudian dia sampai akhirnya syukur alhamdulillah then borak-borak punya pasal kami semua discuss nak pergi mana lepas ni and somebody ask to go tothe TESCO then ainol jadi driver kami semua sebab dia cakap die free sekarang so nak pergi mana2 roger je
then when we arrive to TESCO tujuan ke sana sebab nak perkena COOLBLOG saja gatai-gatai nak minum air tu macam tak da air lain kan 
sambil minum2 tu kiteorg bercanda2 lak kat foodcourt borak2 punya pasal DEE MOKHTAR cadangkan lepas g TESCO ni terus pergi main bowling ahahaha its so crazy because time tu kami semua pakai baju kurung except ainol lah dia laki2
gila nak main bowling pakai kain jatuh tersugkur sapa nak jwb then amelia pun cakap biarlah kita pecahkan tradisi ....
aku pun surrender ikut jelah tup tupsampai kat tempat bowling ...jeng jeng jeng tempat tu dh kene book awl2 tadi sebab ada tournanment
huhuhu line semua dieorg guna
lepas tu kiteorg bincang nak g karaoketak pergh mmg aku ngan adik aku sukalah even aku tak pernah g karaoke
mula2 sampai kat tempat karaoke tu agak cuak juga lah 
sebab ada brother2 yg main snooker kat bwh tu tapi cool je 
dlm bilik karaoke tu apa lagi semua tunjukkan bakat yang terpendam except dee ngan ainol
ahhhh malu la tuhh
hihihh lawak pun ada dengan style yg mia buat masa tengah nyanyi 
btw i love this SUNDAY
nanti AINOL SHAMRIN sila jadi driver lagi ye 
cool lah kau
mimy thanks sebab blanja jap tadi akhir bulan aku byr balik ye
nothings free kan

0 comment[s] | back to top