F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

randomnly
Assalamualaikum wbt :)
hari ini insyaAllah hari terakhir aku nak online...mengupdate blog ni.. sebab start esok aku mungkin akan menyibukkan diri aku dengan study study
ape yang telah terjadi sepanjang cuti ni sangat bermakna sebab pelbagai perubahan yang terlalu drastik dalam diri aku yang mungkin ramai tidak perasan :) its oklah dear :)
Allah seperti memberikan aku peluang untuk meneruskan hidup aku ...
mungkin ada hikmahnya aku dapat tawaran masuk ke Matriks ni
mungkin sebab aku dalam mood kesedihan dlm beberapa bulan ni
dengan kisah hati yang seriously tak tahu bila penghujungnya
maybe bila dah sampai sana 
menyibukkan diri 
aku akan rasa terhibur...
terima kasih Ya Allah.....
apa yang terjadi aku redha :)
someone said to me
tat person: eleh luar je kata redha tapi dalam hati mesti kau sedih kan
ye memang2
tapi perlu ke aku bersedih dengan ujian Allah??
aku memang manusia biasa ....
tak sekuat mana pun...
ya aku memang lemah ...tapi aku gagahkan juga untuk terus berpijak di bumi yang nyata bahawa aku dan dia tidak akan ke mana hanya sebagai kawan....
tapi iman aku tak LEMAH...insyaAllah
just watching from far away...
even we know tat we wouldn't ever get it ...
PASRAH
pasrah...bila kita dah berusaha sebaiknya..tapi dari segi apa kita berusaha?? setakat guna air liur tak load juga kan??
jadi itulah aku sedang perbaiki
tak nak omong kosong deyy
aku sama macam perempuan lain tak ada beza pun 
tapi yang membezakan kami adalah tahap keimanan seseorang ..
sungguh banyak aku perlu perbaiki........
ini adalah suratan takdir...tidak perlu bersedih (nangis gila2)
walaupaun sayang mana pon kamoo sama dia....
tapi jangan melebihi sayang kamoo kepada Allah s.w.t...khaliq kita :)


0 comment[s] | back to top