F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

curahan :)
Assalamualaikum wbt
memang kekadang kita cuba pasrah menanti hal yang masih menjadi rahsia
Allah s.w.t mempunyai rahsia yang besar untuk perjalanan hidup kita
tak kiralah perjalanan yang tenang mahupun berliku tetapi ia masih tidak diketahui oleh minda manusia iaitu hambaNYA
sesungguhnya aku redha dengan kesemuanya
tapi kesedihan tu tetap aku rasai
memang sedihlah apa yang kita harapkan tidak menjadi kenyataan
tapi inilah rahsia Allah sebenarnya DIA memberikan kita
rasa sedih ini sekarang tapi insyaallah kebahagian akan datang jua
tetapi apabila kita bersedih janganlah kita bersedih hanya semata-mata tak dapat ape yang kita inginkan secara berlebihan
itu sama saje kita tak redha
dengan ujian Allah s.w.t
tapi bersedihlah kerana kia tidak dapat menjadi hamba yang boleh mengawal iman kita sendiri
masyaAllah
siapa aku nak cerita mengenai ini semua?
aku adalah seseorang hamba yang pernah lalai dalam perjalanan yg sudah tersedia lurus untuk aku
dan yang berusaha untuk menjadi yang terbaik di mata Allah s.w.t
malu,rendah diri semua ada tatkala aku memohon sesuatu kepadaNYA
layakkah aku??
itulah rahsia Allah s.w.t
yang begitu indah sekali...
begitu jugalah dengan sakit
tak perlu mengeluh dengan sakit yg kita hadapi
tapi bersyukurlah dengan nikmat yang diberi ini
bersyukur itu penting
tetapi terkadang aku rebah juga dengan semua ni
dan cepat2 aku bangun
sedarkan diri bahawa aku ini milikNYA



0 comment[s] | back to top