F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Muncul Kembali
Bismillahirahmannirahim......
Assalammualaikum w.b.t kepada penghuni blogspot ini apa khabar semua and apa khabar iman...selalu ana ingatkan serta bertanya kepada diri sendiri sebegini ..bukannya apa supaya sentiasa ingat dan sentiasa berada di bumi yang nyata InsyaAllah ....terlalu banyak yang ingin dikongsi setelah sekian lama menghilang actually tak hilang mana pun tapi biasalah bila  dah further study so a lot of sort things yang perlu di settlekan ...first of all dekat KMP ni kehidupan dia memang menarik dengan studynya best sangat2 tapi ana perlu perbaiki mathematics ana..Ya Allah Ya Tuhanku permudahkan jalanku.....
ibu bapa sentiasa mendorong apa yang ana nak buat....tiada halangan tapi tak bermakna ana boleh melanggar segala larangan....jangan sesekali mengambil kesempatan...saya mencintai ibu bapa saya seadanya...apa yang saya buat dan dimana saya berada sekarang adalah berkat doa ibu bapa saya....

0 comment[s] | back to top