F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Berjauhan
Assalamualaikum
akhirnya keputusan untuk berjauhan juga yang kamu pilih
sebab saya rasa pun itu mungkin yang terbaik untuk kita
awak akan menjadi halal untuk seseorang so kita tak patut berhubung selalu seperti sebelumnya
dan mungkin dengan cara ini kamoo akan lebih fokus dalam perhubungan kamoo dengan si dia :)
saya sebagai rakan awak dari jauh saya sentiasa mendoakan awak bahagia dengan si dia
disampin seorang wanita yang terlalu mulia dri pandangan saya (even tk pernah jumpa pun)
Allah dah merancang semua ini untuk kita
kita cuba berjauhan
jangan kerap berbual seperti selalu 
saya pun taknak merosakkan apa-apa walaupun ia terlalu pahit buat saya
tapi saya dah redha seratus peratus dengan semua ketentuan Allah s.w.t
saya akui memang hati saya tak mudah diperolehi
oleh mana-mana golongan Adam
saya lebih nak fokuskan perubahan saya ni dan study saya
dan hanya Allah sahaja yang mengetahui bagaimana perasaan saya sekarang ni
tak perlu lah sye share dengan sape2 cukuplah hanya Allah sahaja tempat saya mengadu 
dan biarlah hanya Allah sahaja yang sentiasa mendampingi saya serta menjadi tempat curahan rasa hati saya
walaupun saya ingin awak mengetahuinya juga
tapi itu sudah tidak perlu
awak akan menjadi hak milik seseorang yang bakal menjadi halal awak tak lama lagi :)
dan saya berharap sangat awak ikhlaskan hati awak untuk menghadapi semua ni 
saya tidak mahu menjadi penghalang terhadap keikhlasan awak
kadang2 hidup ini perlukan pengorbanan :)

0 comment[s] | back to top