F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

what i'm feel towards you
Assalamualaikum wbt :)
apa khabar ?
itu yang aku nak tanya kat dia...
tapi tiba-tiba perasaan ni rasa takut nak taip macam tu 
sebab hati aku selalu ingat dekat dia
masyaAllah.....
aku tahu ni semua salah sebab dia pun akan bertunang tak lama lagi
aku taknak semuanya kacau bilau 
aku taknak menjadi pemusnah 
biarlah hanya dia sahaja yang beranggapan aku sudah mempunyai kekasih hati yang lain 
biarkan semuanya
kalau berterus terang pun memang aku mencari PADAH 
aku tak berani ambil risiko :) 
yess maybe PENGECUT 
biarlah hanya aku kirimkan doa untuk AD ...
sesungguhnya dia adalah seseorang yang aku selesa berkawan
tapi perasaan cinta itu seperti benteng kepada kami
dan begitu banyak ujian yang kami lalui 
adakah berbaloi semua ni?
aku dan AD tidak mempunyai jawapan 
cinta aku kepada dia tidak melebihi cinta aku kepada Allah s.w.t
aku sentiasa berharap dan berdoa semoga AD sentiasa dikelilingi oleh orang2 yang beriman
terasa diri aku ni tidak layak berdamping dengan dia
bagi aku dia terlalu sempurna
tetapi AD sentiasa dalam ingatan dan di hati aku 
tiada yanag serupa seperti dia
dia pun banyak menegur aku dalam banyak hal 
supaya aku dapat memperbaiki diri aku 
aku menyayangi dia
tapi apakan daya semua itu hanya sebagai teman sahaja 
aku tidak boleh melebihi batas
dia pun akan bertunang...
aku begitu redha dengan semua
dan aku telah tunaikan dan buktikan kata-kata aku selama ni 
 Ya Allah ...apa aku dah lakukan ni??
cukuplah tak perlu aku tangisi semua ini 
ini sepertinay sudah tertulis di LUH MAHFUZ 
cukuplah kali ni
aku taknak share lebih2 kat sini 
sebab lebih baik aku share dengan Allah s.w.t 




0 comment[s] | back to top