F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

terkedu
Assalamualaikum
terkedu sebab sudah begitu lama aku cuba sembunyikan blog ni dari pegetahuan dia 
tetapi bagaimana dia tahu pasal blog ni??
aduhh sungguh aku begitu malu nak berdepan dengan dia lagi 
segala perasaan aku sudah diketahui
aku cuma ingin menulis menceritakan kisah hidup aku disini 
aku tak marah sebab ramai boleh buka blog ni
aku tak pernah marah tetapi cuma tak sangka je
Ya Allah hambamu sudah bersalah 
mengambil atau bahasa kasarnya MENCURI gambar hak milik orang lain
yelah barang yang diambil tidak meminta keizinan daripada pemiliknya itu sama sahajalah dengan mencuri
masyaallah
memang aku bersalah maafkan diriku in
aku tak mahu lari dari melakukan kesilapan
ya aku rela menghadapinya segalanya
kerana aku mengetahui Allah s.w.t sentiasa ada bersamaku 
dan sentiasa melindungi hamba-NYA
ya sunnguh kehadiran kamoo memberikan impak yang sangat besar kepada saya 
cukuplah saya berkata sebegini sahaja 
TAKDIR itu adalah satu ketentuan yang ditentukan oleh Allah s.w.t
aku rasa semua isi alam ini mengetahuinya kan?
apa yang kita perlu lakukan dengan takdir ini??
kita sebagai manusia iaitu hamba kepada-NYA
kita perlulah redha dengan ketentuan-NYA itu
kita tidak mempunyai kuasa untuk melawan takdir ini
sungguh kadang kala takdir yang kita terimA itu ada yang sangat memilukan
susah nak diterima
tetapi kita perlu redha
dan beranggapan ada hikmah Allah menentukan sebegini untuk kita
pengalaman hidup banyak mengajar aku 
KEREHAAN
tak sangka disaat kita redha mungkin banyak rezeki lain yang datang kepada kita
INSYAALLAH
semuanya ada bersama-NYA

syukran khatrira...
assalamualaikum wbt



0 comment[s] | back to top