F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Takdir Cinta
Assalamualaikum takdir cinta yang begitu indah 
kadang kala ada sesetengah pihak Takdir Cinta itu agak menyedihkan serta timbul lah kegusaran
tetapi bagi aku ia adalah ujian dari Allah
dan ia juga adalah satu anugerah yang sangat berharga 
aku sentiasa berdoa agar bertemu dengan si pemilik tulang rusukku dan dia lah Takdir Cinta ku
tidak memilih tetapi setiap wanita menginginkan jodoh nya yang baik2 serta dapat membimbing nya ke jalan Allah serta menjadi imam dalam kebahagian rumah tangga :)

Takdir Cinta
bila dikatakan takdir cinta
Andai aku bisa lebih adil
Pada cinta kau dan dia
Aku bukan nabi yang sempurna
Aku juga tak luput pada dosa

Biarlah aku hidup seperti ini
Takdir cinta harus sebegini
Ada kau dan dia bukan yang aku mahu
Oh tuhan tolonglah hatiku
Penguasa alam pegangi lah aku 
Biar aku tidak jatuh dalam sumur dosa
Yang terkutuk  dan menyesatkan cinta ku

pernantian itu satu ujian dari Allah s.w.t
ia menguji kesabaran kita
pernantian aku akan berakhir sekiranya 
aku sudah menemukan sang adam empunya kepada tulang rusukku 
Ya Allah jika dia adalah jodoh ku 
Engkau kekalkanlah perhubungan kami
tetapi sekiranya tidak engkau jauhkanlah perasaan cinta ku ini Ya Allah
Amin amin Ya Rabb Al-amin

0 comment[s] | back to top