F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Senah Helwa to Me
Assalammualaikum wbt...
sudah sekian lama saya tak update ini blog sebabnya I'm already starting my new sem ..so many things got to settle on time ...memang nampaknya tak begitu sempat nak update blog ni apa-apa pun Alhamdulillah hari ini saya berkesempatan nak update kan segala rutin saya lately ni

Assignment pun memang dah bertimbun-timbun tapi pada masa yang sama sibuk dengan event kagem yang dianjurkan oleh pihak matrik saya participate netball game seriously ini adalah game yang saya tak pernah nak join since zaman sekolah lagi..tapi bila dah join di Kmp ni rasa macam ish menyesalnya selama ni tak join sebelum ni...apa-apa pun tujuan saya join sukan ni adalah sebab saya nak exercise kan badan ni...badan sihat otak pun cerdas kan so InsyaAllah ..semoga Allah permudahkan segala urusan saya ...Walaupun sibuk bersukan saya sentiasa memastikan pakaian yang saya pakai itu menutup aurat tak ketat sangat ...saya mula berazam ingin menjaga aurah saya..InsyaAllah semakin hari semakin ia perlua disempurnakan mengikut syariat...pada mulanya bila saya start bertudung labuh classmate mosty gelar saya Ustazah firstly mmg segan sangat-sangat sebab saya ni budak baru belajar macam tak layak je dapat gelaran macam tu ....tapi nak marah pun tak boleh benda baikkan so saya Amin kan sajalah kata-kata mereka...kerana setiap kata-kata itu adalah doa jadi kita perlualah menyebut perkara-perkara yang baik ya

Pada hari pertandingan Kagem ini iaitu esok 9disember saya dah cukup 18 tahun InsyaAllah andai umurku masih panjang lagi untuk menemui hari esok..Semoga saya dapat meningkatkan tahap keimanan saya dengan lebih lagi..kadangkala saya juga pernah tersasar sepanjang mengharungi hidup sebagai manusia begitu banyak khilaf yang pernah saya lakukan dan kali ini saya begitu berazam saya nak berubah ..berubah ke arah yang diredhai oleh Sang Khaliq saya...Terlalu banyak yang saya minta kepada-Nya tapi selama ni saya terlalu hayal dengan mainan dunia... Malunya saya teramat malu

Jadi dengan ini saya mula bertekad saya ingin mencari cinta yang hakiki ..cinta hakiki ini hanya ada pada Allah s.w.t .....dekat dengan DIA,mengingati DIA, patuh segala tuntutan DIA, berdoa kepada DIA
semoga Allah meredhai segala urusan saya InsyaAllahhu Taala

Setakat disini sahajalah celoteh saya pada hari ini ,InsyaAllah andai ada masa lagi saya berkongsi lagi ya
Sekian





0 comment[s] | back to top