F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

My journey #5
Assalammualaikum w.b.t
sudah sebulan aku digelar mahasiswa sekarang ni aku bercuti seminggu sempena sambuatan aidiladha
seriously iolls cakap ....seumur hidup iolls bila aidiladha itu ...akan sentiasa terfikir mesti lembu-lembu akan disembelih ....
tak tahu sebenarnya point apa nak berceloteh hari ini ,sebab iolss masih lost..tercari-cari jalan pulang ke tempat asal iolss
terkadang iolss hampir-hampir untuk terjatuh ke zaman jahiliyyah aku dulu ,bila terfikir semula seriously iolls takut gila untuk menghadapinya
apa yang iolss buat sekarang iolss hanya mampu berlindung di bawah rahmat Allah s.w.t semoga Allah menjadikan iolss ni muslimah yang sejati yang baik budi pekerti serta menjaga maruah diri

Tetapi bila duduk ,termenung sorang-sorang fikiran ni asyik merewang ke tempat lain mungkin di negeri ciptaan aku yang tiada manusia lain selain watak yang aku kagumi sehingga sekarang "aniel" ..dialah sahabatku yang selama ni sentiasa positive dengan aku nasihati aku mendidik aku tentang agama
almost setahun kami berkenalan (bersahabat) tetapi disebabkan komitmen yang banyak kami jadi renggang harap-harap tidak renggang dalam doamu wahai sahabat yang dirindui...

untuk melupakan memang sukar tapi bak kata omputih "move on" yes iolss try untuk move on jangan terlalu jadi hamba cinta manusia ,,jadilah hamba cinta Allah yang satu ..Allahu Akbar
bila dah berada dalam kehidupan di universiti iolls join bermacam aktiviti yang paling iolss suka sekali ialah club photography ..now i can feel what aniel feel once he hold the camera and start snap picture especially bila iolls snap pic landscape subhanAllah cantik sungguh kedamaian dan keindahan ciptaan Allah s.w.t

Dalam class iolls terjumpa dengan seorang clone aniel seriously disebabkan rindu yang teramat sangat rasanya hampir semua manusia yang iolls jumpa semua mcm aniel...yes i never meet him,saw him but perwatakannya membuatkan iolls kagum sebagai seorang sahabat

now i dont know where is he ?? he's still alive? sick or what ? everything keep playing on my mind hope one day we will meet and hope i can meet children n wife one day i wish

bila dicerita dengan sahabatku mis FL dia cakap my story was so tragic kalah titanic wakakak
but inilah takdir Allah
bila sudah dinyatakan kunfayakun maka terjadilah ia
jangan kita sesekali persoalkannya



0 comment[s] | back to top