F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

your heart was taken by her :)
Assalamualaikum 
sesungguhnya menjadi seorang kawan iaitu sahabt itu lebih bermakna utk sahabat ini bukan sebab heartbroken or anything else 
tetapi perjalan hidup yang agak berliku ni membuatkan aku mengerti ape itu sahabat tapi hari ini bukan nak bercerita pasal sahabat 
tetapi nak menceritakan si dia yang sudah berpunya
yeah mengikut pemerhatian aku ramai yang menyukai seseorang itu dari segi suka lebih sebagaia seorang sahabat ya bila sering berbual spent time sama2 mustahil satu perasaan aneh takkan muncul dalam diri individu tersebut tetapi bila sudah lama menyepi perasaan tu pun akan beralih pudar 
betul kata2 yang aku perolehi dari rakan twitter aku "sekiranya kita sudah jatuh cinta kepada seseorang dan janganlah kita luahkan perasaan kepada dia tetapi luahkanlah perasaan itu kepada Allah s.w.t supaya cinta kita kepada seseorang itu tidak pudar serta cinta seseorang itu tidak juga pudar kepada kita"
malah
"seringlah kamu mengadu segala apa yang ada dalam pemikiran kamu kepda A llah s.w.t sesungguhnya hanya DIA sahaja yang dapat menyelesaikan kekalutan itu"
berbalik kepada tittle entry aku ni
ya aku sebagai kaum hawa sudah semestinya akan terjatuh suka dekat golongan adam kan
memang aku akui sepanjang perkenalan kami ia berjalan lancar kalau bergaduh sikit tu biaselah lumrah sahabat kan lagi2 tak pernah berjumpa face to face agak sukar
tapi it doesn't matter lah kan
ye pernah sekali aku jatuh hati dekat dia mungkin masa tu aku tak kuat nak sembunyikan semua ni dan terlalu jujur waktu itu
tapi bila dah lama2 kami berkawan seperti biasa dan mengharapakan jodoh kami yg ditentukan oleh Allah s.w.t 
si dia pun sudah mempunyai kekasih hati yg belum officially jadi kekasih die
dan aku pun belum ada lagi tapi biasalah kami berkawan atas dasar SAHABAT
susah nak mencari SAHABAT di akhir zaman ni
tapi alhamdulillah aku mempunyai ramai SAHABAT terima kasih  kerana sudi menjadi sahabat aku
sya sayang kamoo semua <3

0 comment[s] | back to top