F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

pjkn 2012
assalamualaikum hee 
rindu dengan blog ku sebab sibuk dengan kem belia aku join sana selama 5hari so mesti yang baca title entry ni mesti pelik what the mean of pjkn rite? 
PJKN means for PROGRAM JATIDIRI KESUKERELAAN NASIONAL 
 ni aktivit under belia so memandangkan aku just tanam anggur di rumah sahaja so better n kalo aku join kem ni kan 
first day sampai memang agak lambat jugaklah sebab bru last minute tahu pasal program ni then program ni di kompleks rakan muda kampar,perak
sampai2 mcm biasalah muka semua macam kalo jumpe just smile2 je hee segan ada nak tgor2 huhuhu
lepas tu masuk  je dorm hah tu kau geng2 cheerful ade even tak sampai berapa minute je semua kat dlm dorm tu kwn aq ahahah dieorg semua friendly giler lah tak sombong pon semua craxy like me
tapi aku macam agak kurang bergaul bukan sombing tapi entahlah mybe penat sgt kot tapi aku slalu gak kacau2 dieorg ejek2 ehehe 
aku paling suka time buat outdoor aktiviti bawang mentah,roti berintikan belacan mentah,asam jawa disalut garam batu,peria sumbat ngan bawan putih cili bagai  n telur mentahsemua jadi menu untuk semua chekpoint kiteorg ehehehe mmg perut aku dah lali dengan makanan sebegitu so mama tak payah masak m yg lain dah menu mcm ni dh boleh msuk dlm perut akak dah ahahaha
tak lengkap lah if outdoor activity takde berkubang dalam lumpur kan tapi apa yang unik nyer setiap kali nak pergi ke check point kami perlu membawa bot kayak tu jangan sampai terkena kat tanah so kene pegang everytime ok so disitu  terbit nye semangat bekerjasama antar kami semua pandai2 lah nak handle barang amanh tu kan
btw sepanjang kem ni setiap kumpulan ada bendera buatan sendiri dan perlu dijaga dengan elok jangan sampai dirampas oleh fascilitator ok kalau kena rampas merana hidup dihukum bagai adoi2
tapi walaubagaimana pon aku salute kat semua mr n mrs facilitator and to all member kat sne yg mmg sempoi bak kata nama kumpulan kami ORANG ASLI SEMPOI ahaha sempoi habis...............


0 comment[s] | back to top